Wednesday 2 March 2016

تماس مرکز گفتگو

در اوایل بعد از ظهر جمعه و ثبت نام فقط شنیدن که من تنها نیستم (که گاهی اوقات من این بار در هفته) است گاه به گاه کلیک ماوس همکاران من. از صدای آن او مثل من عمیقا در گشت و گذار در اینترنت مشغول است. آیا چک کردن اخبار خرید اینترنتی خود و یا گرفتن ایده های برای شام امشب من فقط می توانید حدس بزنید. ما ساعت صحبت نمی شود.

این است که ما را به یکدیگر ایستادن نیست. در حال حاضر رابطه معمولی همکار همکار. این درست است هر زمان که ما می 
خواهیم--بنابراین ما که ما می توانید صحبت کنید. این که فهمیدم چقدر دور از مرکز تماس من در حال حاضر است.

در تماس مرکز گفتگو با همکاران میوه ممنوعه به به، به آن آب چشیده گاز گرفته است. هر زمان که شما تا به حال شانس شما صحبت کردیم. دلیل این است که به طور موثر است که استفاده از آکورد های آوازی خود را که برای کارفرما پرداخت می شود آنها را تنها برای دستیابی به اهداف خود مورد استفاده قرار گیرد انتظار دارد. با استفاده از آنها را برای صرف آزاد بیکار هدر رفتن پول است.
در آخرین تماس من مدیران مرکز به طول برای جلوگیری از پچ پچ بروید. نه محتوا با تکان دادن گزارشهای شما در بررسی خود را شش ماه نمایش دست چقدر زمان شما را بر روی تماس های آنها را به گرفتن شما قرمز دنبال می برده بود. حرکت در اطراف زمین با مخفیکاری آنها استفاده از پارتیشن های لرزان خاکستری، ستون سنگی و گیاهان-گیاهان برای پوشش بیش از اندازه. برای چند لحظه رعایت آنها سپس مانند شیر در شکار خود را شکی به آن نداریم جهش خواهد بود.

وجود دارد واقعا هیچ چیز بدتر از شیر ناخوشایند روی شانه زخم زبان زدن از پس گرفتن 'گردیم تلفن' بنابراین در برابر این تهدید ما چند استراتژی دفاعی مستقر. اولین چیزی که برای انجام به هنگام آمدن در شیفت پیدا کردن یک صندلی که خوشه میز مدیران با آن روبرو بود. این شما را به ناظر ناظر فعال و مانع از هر روش خود خسته شده اید. تنظیم صندلی را برای نشستن به عنوان کم که ممکن است استراتژی دیگری بود. بیش از حد بالا و سر خود را به معنای واقعی کلمه دیواره است. خطوط دید مدیران نیز می تواند توسط موقعیت دقیق فایل جعبه مسدود.

یکی دیگر از ترفند هدست نگه داشتن و به دنبال straight-ahead، هرگز دور از صفحه نمایش، در حالی که گفتگو با همسایه خود را دنبال. آن می رود در برابر همه هنجارهای معمول از مکالمه چهره به چهره, اما بسیار آسان تر برای پنهان کردن مکالمه غیرقانونی است. بالاخره کار گروهی است که شامل هشدار یکدیگر را با ارنج زدن یا نود سر است که یک مدیر در پرسه زدن وجود دارد.

در سال آخر من در آن مرکز تماس خاص من تنها بر شانه دو بار شنود گذاشته کردم.

5 و ترافیک این شهر تا به ارائه موسیقی متن rumbling برای شروع کار در روز است. خارج از بلوک دفتر خاکستری کسل کننده 1970s دو مرد جوان را دود. یکی در هوشمند پیراهن و شلوار، پای راست خود را در قوس کفش خود را بر روی تخته سنگ فرش صاف scuffing به ارمغان می آورد. شاید او هدف او را در تعطیلات آخر هفته به ثمر رساند نشان دادن است. فقط در اطراف گوشه ای سه پایه زنان میانسال چت در یک خوشه. دختر با حاشیه برش و شیک لباس سیاه هدفمند کاهش دوره بین پسران و زنان به تصویب به بالا ceilinged لابی با آن کف سنگ مرمر.
فقط جاده مرد كيف، چرم پوشیدن میدان مشغول مذاکره، قبل از ناپدید شدن به دفتر آجر زرد چهار طبقه ساختمان که یک بار سایت کلیسای گوتیک ویکتوریایی با شکوه (اما دنبال ترسناک) شده بود که درجه دوم وضعیت نشد راه حفاظت ارائه شده.

کمی بیشتر در یک ماشین چرخ جلو به گلدان سوراخ در جاده ویران است که شهرک صنعتی مینی غرق. درب آن باز می شود و مسافر disgorged است. اتومبیل های مسافری سابق طول می کشد چند مرحله و وارد لابی کوچک. بهره برداری در چهار-رقمی کد آنها دسترسی پیدا برای چه به نظر می رسد مانند انبار, اما که شامل معلق در طبقه نیم اشکوب بالا فضای اداری است.

در 5 دقیقه این افراد مختلف را در میز خود نشسته است. آنها محیط های مختلف سیستم های نرم افزاری مختلف استفاده خواهد شد و ممکن است پایبند به مختلف لباس کد، اما هر چه صرف تفاوت آنها خواهد شد همه بعدی پنج، شش، هفت، هشت ساعت، و یا حتی دیگر به مواضع خود گوشی به افسار و

در نگاه اول مراکز تماس و رستوران متفاوت تر به نظر می رسد نمی تواند، اما راه من آن را ببینید آنها واقعا بسیار مشابه. هر دو ویژگی های دوره گرد حقوقی واجد شرایط انجام ساعت های طولانی با دستمزد کم در حال اجرا دستکش بلند برخورد با روز عمومی عمومی در روز را. فقط این مقاله در گاردین در مورد نحوه شکایت در رستوران را. به راحتی می تواند wtitten در مورد مرکز تماس است. طوری که من بسیاری از نکات را به عنوان یکی از چیزهایی که من اغلب پرسیده اقتباس شده در واقع بسیار چه راهنمایی دارم برای مقابله با مراکز تماس است.

به هر حال، من لیست اقتباس برای چگونه می توانید از خدمات به مشتریان اینجا است رضایت:

در حالی که مست استفاده نکنید

نیمه راه از طریق بطری شراب احتمالا بهترین زمان برای تماس با مرکز تماس با این مشکل از شما نیست و بیشتر احتمال دارد که در نهایت در تقابل از وضوح است.

نپرس سخن مدیر


مقاله رستوران نقطه ای است که در رستوران سرویس بد است معمولا به مدیریت ضعیف و آموزش و استخدام، با بودن ستاد قربانیان بی گناه گرفتار در تیراندازی می کند. این قطعا به مرکز تماس صدق نمی کند که در آن عوامل می تواند و نمی اغلب سختگیرانه تعریف... مدیریت. اضافه شده به این واقعیت که در تماس مرکز مدیریت واقع نمی خواهند شما به هر حال همه شما انجام می دهند صحبت تا آمار تماس سخت به دست آورد من خراب است. همانطور که آن فقط من علیه شما خواهد شد قطعا تماس این راه را آغاز نکنید
نظر شما را به سادگی و مودبانه

این می رود بدون گفت. Sympathises کاملا اغلب عامل مشکل، حتی می داند آنچه با شما. نگه داشتن آنها را در onside و بیشتر آنها را انجام خواهد داد آنچه را به آنها می توانند برای کمک به.

خودتان را در کفش خود را قرار دهید
ترفند در اینجا، با توجه به ماده رستوران بین خشونت واقعی و تنبلی و کارمندان داشتن برخورد هم واقعا سخت با بحران و یا افزایش تقاضا در افتراق است. چون شما روی خط برای 40 دقیقه آویزان شده ام در مرکز تماس این به این معنی در کسی فریاد نیست. آنها احتمالا روز از جهنم داشتن و به عنوان کشورهای مقاله "چیدن در افرادی که به وضوح به داشتن یک زمان سخت از آن معادل قلدری است."

اگر آنها idiots برای مردم حرف نمی زنند

در مرکز تماس من شانس شد شما به کسی که کار راه خود را به بخش کارشناسی ارشد بیوشیمی صحبت شد. فقط به این دلیل است کسی که با این نسخهها کار مرکز تماس معنا نیست آنها احمق.




منوی اختیاری است

دوباره، این به همان اندازه به مرکز تماس--در واقع حتی پس صدق می کند. چون من نمی تواند تبریک خود را در یک مورد در فضای است که مجاز سیستم مناسب یک بار یک ردیف با مشتری داشتم. آنها فقط نمی فهمند که محدودیت نویسه است که نوشته و فکر که نوعی من باید قادر به تغییر این و که من نیست وجود دارد. برخورد با مرکز تماس شما واقعا باید بدانید

زمانی که به راه دور
گاهی اوقات، شما رضايت را هرگز. من که فقط مهم نیست و مشتریان خود را بر روی صخره های نا امیدی و بیش پرتاب اجازه می کار کرده ام. اگر تنها شکایت خود آن را به شخص مشتریان به وضوح که در قوانین زمین خدمات مشتری است که چیزی را می باید فکر کردم. این باور کور می منجر به ساعت هزینه های آنها را بر روی تلفن، نامه نوشتن و ایمیل.
centrescomplaints تماس 2 نظر
آناتومی از مرکز تماس
1 اوت 2014

بنابراین من با خوشحالی در نهایت آن را به نوعی من این نمودار در سر من برای مدتی بود. به نظر من چگونه با این نسخهها کار مرکز تماس و من نقش را در کل فرایند نشان می دهد. من موقعیت های بسیار زیادی برای مقابله با انرژی منفی مشتریان توسط انتشار و خشم خود را (چیزی Arlie Hochschild به عنوان "احساسات کار" می گویند) من مسیری برای سیستم، تراکم از نرم افزار و روش است که اداره هر عملیات روز به روز شرکت و تعیین کننده فرم و محدودیت در تعاملات ما جذب است-اگر سیستم آن اجازه نخواهد داد آن انجام نمی. سیستم نمی تواند هر چند هیجان بخرج دادن و عذر خواهی آن اگر آن عذرخواهی می تواند--خواهد بود به عنوان غيرمجاب خودکار tinny کسانی که اطلاعیه شما را هنگامی که شما قطار به تاخیر افتاد و که من تعجب می کنم اگر شرکت های راه آهن در پروژه مخفی به ساخت کامپیوتر است که در واقع با عرض پوزش برای تاخیر شما درگیر هستند. تا زمانی که کسی آن پروژه موفق ما مرکز تماس است.

No comments:

Post a Comment