Tuesday 1 March 2016

تحقیقات اختصاصی

چون مدیر عامل یکی از داغترین راه اندازی در دره سیلیکان بود پله پایین بلکه به این دلیل که چرا بسیاری از استعفای اخیر Zenefits' مدیر عامل شرکت پارکر کنراد ساخته شده است. انطباق. و یا دقیق تر، فقدان.

با توجه به کیسه David "بسیاری از فرایندهای داخلی کنترل و اقدامات اطراف انطباق ناکافی بوده است و برخی از تصمیمات فقط ساده اشتباه بوده است." هر چند معلوم است چه می شود Zenefits' "تک شاخ" وضعیت، کیسه نشان داده تعهد روشن به تطابق های رفتن به جلو. در یک ایمیل به همکاران کیسه اظهار داشت: "برای ما، انطباق مانند اکسیژن است. بدون آن، ما می میرند."

با Zenefits، مسئله انطباق درگیر skirting بيمه، گزارش فروشندگان بدون مجوز به فروش بیمه در ایالات مختلف اجازه می دهد. اما درس اینجا بسیار گسترده تر به کسانی که در صنایع تنظیم شده است. انطباق محل برش گوشه نام رشد سریع نیست. این نه تنها برای صنعت خاص قوانین درست است اما برای بازاریابی به طور کلی--ویژه بازاریابی صنعت به طور فزاینده ای مبتنی بر داده ها و تکنولوژی وابسته با بازاریابان داشتن بیش از 100 کانال های مدیریت می شود.

چرا این مهم است؟ از آنجا که شرکت باید اطمینان حاصل شود که همه خود را بازاریابی پیام و فعالیت مطابق با دستورالعمل های نظارتی آژانس جدید هستند. مصرف کننده مالی حفاظت اداره (CFPB) به طور خاص باقی می ماند لیزر متمرکز بر ایجاد بازار که در آن "بدون مصرف کننده اعمال ناعادلانه و فریبنده یا سوء استفاده و یا شیوه های صدمه است." ما حتی شنیده که شایعات "انطباق افسر داغ ترین کار جدید در دره سیلیکون است."

بنابراین چه این به معنای دره سیلیکون و چه هر مدیر عامل نیاز به دانستن در مورد رعایت:

تنظیم کننده فدرال دیگر چشم پوشی هستند - رفته است روز شانس دوم و "اشتباهات جزئی." در سال 2015 حدود 49 enforcements از Sarveno  و 47 سفارشات حل و فصل از FTC وجود دارد. با توجه به تحقیقات اختصاصی خود PerformLine ما نیز یافت که احتمال 55% از جریمه در هنگام رسیدن شکایات مصرف کننده به CFPB بالاتر از 2000 شرکت وجود دارد. جریمه بود از 125 میلیون دلار (برای شرکت های که دریافت شکایات 2000 تا 10000) 758 میلیون دلار (برای شرکت های با شکایات 10,000-plus) به طور متوسط. خطرات و ریسک، بالا است.

هیچ بهانه ای نمی شود "هنوز به دانستن." اقامت مطلع شده از خطرات احتمالی و تغییرات در پیروی از سیاست و قانون است. نظارت بر شرکت شما اطمینان حاصل شود که شما در حال بازی با قوانین باید تبدیل به بخشی روزانه خود فرهنگ سازمانی. مدیران اجرائی انطباق افسران و حتی روز به روز "دندان در دستگاه" نیاز به آگاهی از تخلفات احتمالی اطمینان حاصل شود که آنها اقداماتی برای اصلاح آنها و جلوگیری از صدمه زدن جریمه انجام.

شرکت هایی که سیستم مدیریت جامع لبیک (CMS) در جای بهتر مجهز به نظارت بر پیام های بازاریابی در سراسر طیف گسترده ای از کانال های مشتری--همه چیز را از دیجیتال و تلویزیون چاپ و تماس با مراکز. برنامه ریزی نظارت موثر شامل قابلیت های ممیزی و روش عمل برای بازسازی نقض و فن آوری است که ممکن است نقض مشخص قبل از تبدیل شدن آنها به مشکل ساز. همانطور که دیدیم با سیتی گروپ Inc 2015 قضاوت (مصرف کننده بانک بود دستور داد به پرداخت 700 میلیون دلار در کمک به وام گیرندگان برای کارت های اعتباری غیر قانونی برای شرکت های حتی خوبی تثبیت هزینه می تواند عظیم - برای راه اندازی آنها فاجعه بار می تواند.





صنعت خود ایمنی است. آیا بانک های بزرگ، شرکت های فن آوری و سیلیکون ولی راه اندازی و یا آموزش و پرورش است، CFPB دیگر دسترسی خود را به یک صنعت یا کسب و کار بخش محدود است. بر اساس ارزیابی ما از بیش از 24 میلیارد امکان بازاریابی انطباق سنگین url های موافق با نقض بالقوه ترین در امور مالی (91 درصد) آموزش و پرورش (76%) کارت اعتباری (72 درصد) و اعتباری اختصاصی (66 درصد) مشاهده شد. شما دیگر می تواند فرض انطباق محدود به یک گوشه ای از بازار است و یا است که نام تجاری شما را ببرند، مقررات.

اگر شما مشتری Zenefits فعلی احتمالا در بخش منابع انسانی است از آنجا که شکست این داستان ادم فروش مردم از Zenefits عجولانه رقیب TriNet و Insperity مانند گرفتن. آنها بوی خون در آب! انطباق به مرکز صحنه در دره سیلیکون به عنوان منطقه ای که دیگر نمی توان نادیده گرفت در حال حرکت است. بدون پذیرش، ما می میرند.

No comments:

Post a Comment