Tuesday 1 March 2016

چگونه به مهار گرما به یک منبع انرژی

منابع محدود و مصرف بسیار بالاست. در حالی که ما در حال صحبت کردن در مورد توسعه پایدار و استفاده بهینه از انرژی compressor ، واقعیت زمین است که بخش زیادی از سوخت صنعتی هنوز از گاز حرارت روغن و انواع دیگر هیدروکربن در حال آمدن است. در پایان یک ما در حال مبارزه برای پیدا کردن راههای جایگزین برای تولید انرژی، در دیگر، مداوم استفاده از چنین سوخت های زیستی است ساخت آن را سخت برای رقابتی ماندن.

در حالی که انرژی زیادی در مجاورت فوری خود را به صورت منظم در حال تلف صنایع و واحدهای تولیدی تنها آب و هوا و خورشید به عنوان منابع جایگزین انرژی ببنید. اگر این انرژی بهینه با حروف بزرگ شد، آن را قابل ملاحظه ای را به ما عرضه انرژی اضافه و را در تفاوت های غیر قابل تصور به هزینه کلی تولید. این تنهایی (یا ضعیف با حروف بزرگ) منبع مقدار زیادی حرارت میبرند از سیستم های هوای فشرده است. با مهار انرژی گرمایی این ما پول زیادی در هزینه های انرژی ما را نجات دهد. اگر شما تجزیه و تحلیل از نزدیک, شما خواهید دید که 100% از انرژی الکتریکی توسط کمپرسور هوا روتاری پیچ استفاده می شود به انرژی گرمایی تبدیل می شود. از اين 96 درصد توسط صنایع بازیافت و 4 درصد باقی مانده هدر رفته است. آن است یا تابش به فضای یا از طریق کمپرسور خنک کننده سیستم منتشر شد. اگر نگاه تصویر بزرگتر تبدیل حرارت بازیافت انرژی مثبت گام به جلو برای توسعه پایدار و کاهش انتشار کربن یک گیاه است.



هر دو روغن تزریق و روغن پیچ دوار کمپرسور خوب برای تبدیل انرژی مناسب است. در حالی که نفت بدون طراحی بیش از 300 فاطمه معمولا روغن کمپرسور نوع تزریقی به عنوان بالا به عنوان 185 F یا بیشتر، عمل در آنها هوای گرم را که می تواند توسط یکپارچه کردن سیستم کمپرسور با استاندارد تهویه مطبوع (حرارت، Ventilating و تهویه مطبوع) مهار انتشار گرد و غبار کار و کنترل.

SPM

هوای گرم بیرون آمدن از کمپرسور به طور موثر می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای گرم کردن فضا. روش های ساده مانند انتقال هوای گرم به منطقه ای که نیاز به گرمای تولید شده می تواند بسیاری از اهداف انجام. این می تواند با عبور هوا در سراسر پس از خنک کننده و روان کننده کولر کمپرسور انجام می شود. این بهبود کیفیت هوا، روان کننده زندگی را گسترش می دهد و فشار پشت در فن خنک کننده کمپرسور هوا را به حداقل می رساند.

برنامه مفید دیگری از حرارت رد شده از کمپرسور هوا یا روغن تزریق آب یا مایعات دیگر روند گرم شدن است. کمپرسور خود را افكند، آب گرم از 160F است. زمان ترخيص آب گرم به طور مستقیم می تواند به روند مستمر و حرارت مورد نیاز متصل می شوند.


No comments:

Post a Comment